Home Sanatate ABC-UL DIETEI CORECTE PENTRU O PIELE SĂNĂTOASĂ

Săptămâna trecută am avut deosebita plăcere de a fi invitată, sub formă de speaker, la un eveniment de Beauty ce a avut loc la Hotel Silver în Oradea unde am vorbit despre importanţa unei alimentaţii corecte atunci când vine vorba de sănătatea pielii.
M-am hotărât să scriu discursul din acea zi sub formă de articol în urma nenumăratelor cereri de pe facebook a persoanelor care ar fi dorit să audă live întreaga prezentare dar nu au fost prezente la eveniment.
Ştiai că ceea ce îţi aşezi drept aliment în farfurie este chiar mai important decât ceea ce aplici pe faţă?
Atunci când îţi doreşti o piele strălucitoare şi evident care să arate mai tânără ai grijă să consumi suficientă apă şi binenţeles să mănânci sănătos.
Trebuie ştiut că ceea ce noi consumăm sub formă de alimente este ceea ce va asigura nutriţia organismului nostru de la cea mai mică celulă până la cel mai mare organ al corpului uman care evident este Pielea. În consecinţă cu cât te hrăneşti mai sănătos cu atât vei avea o piele mai sănătoasă, strălucitoare, elastică şi lipsită de riduri.
Specialiştii din domeniu susţin constant că lipsa unor macronutrienţi importanţi din alimentaţia noastră poate duce la afectarea serioasă a tegumentului astfel încât pot apărea probleme deramatologice importante pentru textura şi structura pielii gen acnee, dermatită şi chiar boli autoimune gen psoriazis.
În afara faptului că toţi ştim că alimentaţia noastră trebuie să fie sănătoasă şi echilibrată în nutrienţi de multe ori întrebarea este şi totuşi ce nutrienţi trebuie să consumăm pentru a avea sănătate înfloritoare şi pielea aceea luminoasă la care visăm?
Cea mai importantă vitamină pentru pielea noastră rămâne Vitamina A şi mai precis derivatul său Betacarotenul. Sursa cea mai bună o reprezintă lactatele degresate, oul şi evident legumele şi fructele de culoare portocalie. Dar atenţie, un exces de betacaroten şi aici mă refer la exces de legume gen morcovi, poate duce la colorarea în portocaliu a pielii. Evident este un efect advers doar de estetică fără nici un efect advers serios asupra sănătăţii care va dispărea atunci când se sistează consumul în exces de betacaroten.  În consecinţă se recomandă consumul moderat al vitaminelor chiar şi sub formă de legume şi fructe şi mai ales nu suplimentăm vitamina A sub formă de picături sau suplimente nutritive. Efectul advers al acestei vitamine atunci când se acumulează în execes în organism duce la probleme de sănătate importante.
Continuarea articolului  se va realiza în numărul viitor.
Mulţumesc pentru pozele profesioniste dnului. Claudiu Szabo.
Programări consult medical de nutriţie:
Dr. Oana Pop
 Medic specialist Diabet Zaharat, Nutriţie şi Boli Metabolice
Tel. 0770113565
http://facebook.com/dr.oanapop/
http://oanapop.wordpress.com/

Articole Similare

Lasa un mesaj

Facebook