350 de turiști români, care au revenit la București după vacanța de Revelion din Egipt, s-au trezit duminică, 2 ianuarie, fără bagaje pe Aeroportul Otopeni. Reprezentanții TAROM au explicat că problemele au fost cauzate de autoritatea aeroportuară din Hurghada, unde au fost mari dificultăți, după ce a nins și a fost grindină, fenomen rarisim în acea zonă.

„S-a blocat tot, s-a închis aeroportul, iar plecările au fost mutate pe un terminal neterminat, care nu avea pistă pentru bagaje”, spun cei de la TAROM.

„În loc să așteptăm remedierea problemelor de acolo, s-a preferat să decolăm. Oamenii nu mai aveau bani și nu aveam informații despre cât durează blocajul. Azi și mâine toată bagajele vor ajunge la București”, a mai transmis compania.

„Nu a fost culpa noastră. Turiștii au completat formularele-standard în astfel de situații. Cel mai simplu e să vină la aeroport să le recupereze, însă, de exemplu, dacă e cineva din Suceava, le vom trimite cu avion acolo”, au încheiat cei de la TAROM.