Știm cu toții că orice gest sau cuvânt de la Cristiano Ronaldo are un impact mondial. Luni, în cadrul conferinței de presă dinaintea jocului Portugaliei împotriva Ungariei, el a îndepărtat două sticle de Coca-Cola din zona sa.

Vedeta portugheză s-a așezat, a văzut cele două sticle de băutură carbogazoasă și le-a îndepărtat de la locul lor. A luat imediat o sticlă de apă și a spus camerelor: “Apă și Coca-Cola …”, referindu-se că ceea ce trebuie să faci este să bei apă.

Ei bine, acel gest a avut un impact negativ important asupra mărcii. Observând evoluția acțiunilor companiei înainte și după, „momentul Cristiano” a însemnat o pierdere de miliarde de dolari pentru Coca-Cola, scrie Marca.

Bursa s-a deschis la ora 15:00 în Europa. La acea vreme, cota Coca-Cola era de 56,10 dolari. 30 de minute mai târziu, când Cristiano Ronaldo și Fernando Santos au intrat în sala de presă de pe stadionul Puskas Ferenc din Budapesta, acțiunile au scăzut la un minim de 55,22 dolari pe acțiune.

Gestul de a îndepărta sticlele a provocat o scădere rapidă de 1,6% pentru companie pe bursă. Și din punct de vedere economic, Coca-Cola a trecut de la o valoare de 242 miliarde dolari la 238 miliarde dolari, adică o pierdere de 4 miliarde de dolari.
Compania Coca-Cola este unul dintre cei mai importanți sponsori ai Euro 2020.