San Francisco, USA - August 4, 2011: Apple Computers logo sits in brushed metal facade of a store in Union Square. Apple's control over branding and the consumer experience is legendary, and award-winning architecture and iconic design elements of the company's flagship retail locations have played no small part in the brand's resurgent popularity.

După o foarte lungă perioadă de aşteptare, precedată de numeroase zvonuri, Apple va lansa în acest an aşa-numitele AirTags – produse cu o funcţionalitate clară şi suficient de practice pentru a ajunge să se vândă extrem de bine.

AirTags vor fi un fel de etichete cu funcţie de localizare, ce vor putea fi lipite de orice produs fizic. Acestea vor fi folosite pentru a găsi, prin intermediul device-urilor Apple, obiectele pe care au fost lipite.

Va exista şi o funcţie de alertare pe iPhone, iPad ori MacBook, prin care utilizatorul va fi notificat atunci când este separat de unul din obiectele pe care a lipit un AirTag. Pe dispozitivul mobil, utilizatorul va putea edita numele AirTag-urilor, pentru a identifica mai uşor obiectele urmărite.

AirTags vor putea fi folosite pentru orice obiect important pentru utilizator, precum chei, ori portofel.

Alături de AirTags, o altă noutate pregătită de Apple pentru acest an este un produs de realitate augmentată. Apple a reuşit să păstreze foarte bine secretul, cel puţin până acum, astfel că nu se ştie dacă va fi vorba de o pereche de căşti, de ochelari sau ambele.

În 2021, Apple va continua să scoată noi Mac-uri cu procesoare proprii şi va lansa, totodată, primele dispozitive cu ecrane Mini-LED.