Rompetrol anunță că a fost victima unui atac cibernetic, care a afectat accesul extern pe platforma companiei. De asemenea, serviciul Fill & Go Manager a înregistrat o serie de disfuncționalități tehnice, se menționează într-un comunicat de presă.

”În cursul zilei de ieri, serviciul Fill & Go Manager a înregistrat o serie de disfuncționalități tehnice, pe fondul unui atac cibernetic de tip DDoS (Distributed Denial-of-Service) care a afectat accesul extern pe platforma companiei Rompetrol Downstream.

Toate sistemele vizate de atac au fost restaurate în cursul serii și s-au luat măsuri suplimentare pentru securizarea și protejarea accesului din partea clienților pe platforma Fill&Go. Menționăm că nu s-au înregistrat pierderi de informații și nu au fost afectate datele privind conturile clienților (informații confidențiale, limite de alimentare, plăți, etc)”, se precizează în comunicat.

Compania anunță că în urma primului atac cibernetic, din 7 martie, care a fost unul complex de tip malware – ransomware, compania a decis, pentru protejarea datelor, sistarea temporară a site-urilor și inclusiv, pentru o scurtă perioadă de timp, a serviciului Fill&Go, atât pentru flote, cât și pentru persoanele fizice.

”În linie cu prioritățile de business, Rompetrol și-a restaurat treptat prezența în mediul online, prioritare fiind platformele digitale utilizate de clienți, iar site-urile corporative urmând a fi publicate în cursul acestei săptămâni. În momentul atacului cybernetic de ieri, aceste site-uri nu erau publice și nu puteau fi accesate/afectate”, se mai arată în comunicat.