Încercările lui Boeing de a-și readuce aeronava 737 MAX pe rutele de zboruri comerciale se confruntă astăzi cu un alt test. Autoritățile de reglementare europene își vor urma omologii americani și vor începe zboruri de certificare pentru un avion care a fost legat la pământ de 16 luni după două accidente mortale. Însă Boeing are de eliminat alte obstacole, inclusiv modificările de proiectare solicitate de Autoritatea Federală a Aviației din America, care și-a efectuat propriile zboruri de testare în urmă cu câteva luni. Boeing speră să reia livrările avionului în al patrulea trimestru. Dar industria a fost afectată de pandemie, ceea ce înseamnă o rată de producție mult mai mică decât anticipase anterior compania – care dejaintenționează să reducă producția avioanelor sale de lungă durată cu aproximativ jumătate.
În ciuda faptul că are o prezență puternică pe partea de business de apărare, Boeing a pierdut 2,4 miliarde de dolari în al doilea trimestru al acestui an și nu este preconizată prea curând revenirea companiilor aeriene la nivelurile de afaceri pre-covid.