
Marca dispune de acum de un nou logo, de o nouă emblemă și de o altă culoare.
Echipa de design Dacia a marcat schimbările printr-un nou logo cu dorința de a exprima ceea ce este esențial mărcii. Logotipul, elementul central al noii identități vizuale, inspiră, în viziunea designerilor săi, robustețe și stabilitate de la prima vedere. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii. Aspectul geometric al logotipului creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mișcare specifică unui angrenaj mecanic.
La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură.
Întregul univers grafic este în mod deliberat simplificat, amintind faptul că Dacia este un brand care se concentrează asupra a ceea ce este esențial. Diferitele elemente care compun acest univers grafic aduc coerență întregului, oferind totodată posibilitatea de a crea un conținut digital bogat. Acest sistem grafic este în egală măsură robust și flexibil, asemenea mărcii. Spre exemplu, litera „D” din logo amintește de o săgeată care exprimă dinamismul unui brand orientat spre viitor.
