Cel mai important serviciu de streaming oferă acces la întreaga librărie de conţinut, vreme de două zile, în ceea ce ar putea deveni un eveniment regulat, prin care Netflix să atragă noi abonaţi.
Sub egida “StreamFest”, oricine va putea să vadă absolut orice titlu disponibil pe Netflix vreme de două zile. Evenimentul va debuta pe 4 decembrie în India. Este, cel mai probabil, un test care va fi, ulterior, extins la nivelul mai multor ţări.
Netflix a renunţat complet la perioada de testare de 30 de zile pe care o oferea noilor abonaţi, aşa cum au procedat, de altfel, şi alte servicii, precum Disney+. În schimb, StreamFest poate fi văzută ca o perioadă de test mai scurtă.
Compania americană a încercat în ultima vreme şi alte idei, precum eliminarea temporară a paywall-ului pentru unele dintre filmele şi serialele proprii.
Ieri, s-a raportat că acțiunile Netflix au scăzut cu aproape 6%, după ce compania a anunțat cel mai mic număr de noi abonați, la nivel de trimestru, din ultimii 4 ani. Netflix a atras 2,2 milioane abonați noi, în condițiile în care analiștii se așteptau la 3,4 milioane.
Câștigurile pe acțiune au coborât, de asemenea, sub așteptările analiștilor, la 1,74 dolari. Prognoza de consens a fost de 2,14 dolari, conform datelor IBES de la Refinitiv. Acțiunile Netflix, unul dintre cei mai mari câștigători din acest an, în timp ce oamenii au rămas acasă în mijlocul pandemiei, au scăzut marți cu aproape 6%, la 494 USD.
Oficialii Netflix au menționat că, compania a atras mai mulți abonați în primele nouă luni ale anului 2020 decât în tot 2019. A încheiat al treilea trimestru cu 195,2 milioane de clienți globali de streaming.
„Data viitoare când ne vom reuni, ar trebui să fim peste 200 de milioane de membri, finalizând un an de 34 de milioane (adăugiri)”, un record anual, a declarat co-șeful executiv Reed Hastings într-un interviu pentru analiști.
Compania a mai spus că se așteaptă să realizeze peste 150 de producții până la sfârșitul anului și că va lansa mai multe programe originale în fiecare trimestru al anului 2021 comparativ cu 2020.
Veniturile au crescut cu 22,7% la 6,44 miliarde de dolari în al treilea trimestru, reducând estimările anterioare de 6,38 miliarde de dolari.