Angajaţii Continental Iaşi au ajutat la dezvoltarea unei “piese” care serveşte ca o interfaţă inteligentă pentru internet şi care formează, de asemenea, o componentă centrală pentru toate vehiculele din această gamă.
O echipă de ingineri de la Continental Iaşi furnizează componente esenţiale pentru noul Volkswagen ID.3, primul electromobil de serie al mărcii. Aproape 100 de specialişti de la centrul din Iaşi lucrează „cot la cot” cu echipe din centrele Continental naţionale şi internaţionale la funcţionalităţi pentru In-Car Application Server 1 (ICAS1), care serveşte ca o interfaţă inteligentă pentru internet şi care formează, de asemenea, o componentă centrală pentru toate vehiculele bazate pe matricea de acţionare electrică modulară, inclusiv variantele chinezeşti. În plus, pe lângă această tehnologie, Continental furnizează frâna cu tambur cu funcţie de frână de parcare electromecanică integrată. Este o soluţie robustă şi fără coroziune care măreşte intervalul de service pe toată durata de viaţă.
Mai mult, echipele mixte de ingineri Continental au dezvoltat şi funcţia „Plug and Charge” pentru ICAS1, care este utilizată pentru a controla şi simplifica procesul de încărcare a vehiculului. Funcţia va fi disponibilă din 2021. Când cablul de încărcare este conectat, software-ul din ICAS1 va putea autentifica vehiculul înregistrat la punctele de încărcare acceptate şi poate prelua procesul de încărcare şi facturarea acestuia pe baza contractului de încărcare memorat. Totodată, Continental „încalţă” VW ID.3 din fabrică. În acest scop, Volkswagen a aprobat anvelopele de vară şi de iarnă pentru jantele de 18 şi 19 inci: anvelopele de vară EcoContact 6 şi cele de iarnă WinterContact TS 850 P, adaptate cerinţelor specifice din ID.3. Acestea oferă o rezistenţă la rulare deosebit de scăzută pentru a economisi energie şi pentru a permite cel mai mare interval posibil între ciclurile de încărcare.