Playboy Enterprises se apropie de un acord pentru a redeveni listare publică la bursă printr-o fuziune cu Mountain Crest Acquisition Corp MCAC.O, care ar evalua revista Playboy la aproximativ 425 milioane dolari, inclusiv datorii, au spus oamenii familiarizați cu această chestiune, surse preluate de Reuters.
Fiziunea cu Mountain Crest ar avea ca rezultat revenirea Playboy pe piața de valori, la nouă ani după ce a fost delistată într-un acord de 207 milioane dolari condus de regretatul său fondator Hugh Hefner și firma de capital privat Rizvi Traverse Management.
Mountain Crest, o companie de achiziții cu scop special (SPAC), ar putea anunța o înțelegere cu Playboy până la sfârșitul acestei luni, au spus sursele miercuri, avertizând că discuțiile ar putea încă să nu se concretizeze.
Mountain Crest este în discuții cu investitori care ar contribui cu aproximativ 100 de milioane de dolari la tranzacție sub forma unei investiții private în tranzacții de capital public sau PIPE, au spus sursele.
Sursele au solicitat anonimatul, deoarece discuțiile sunt private. Un reprezentant Playboy a refuzat să comenteze. Directorul executiv Mountain Crest Suying Liu nu a avut niciun comentariu atunci când a fost contactat telefonic. Directorii de la Rizvi Traverse nu au răspuns imediat la solicitările de comentarii.
Reuters a raportat săptămâna trecută că Playboy explorează intrarea în bursă printr-o fuziune SPAC. New York Post a raportat marți discuțiile exclusive cu Mountain Crest.
Mountain Crest a strâns 50 de milioane de dolari într-o ofertă publică inițială la începutul acestui an, cu scopul de a cumpăra o companie privată, care va deveni apoi publică ca urmare a tranzacției. SPAC-urile au apărut în 2020 ca o rută din ce în ce mai populară către piețele publice prin intermediul unei IPO (ofertă publică inițială) tradiționale.
La începutul acestui an, Playboy a oprit imprimarea revistei sale emblematice pe format fizic, încheind o perioadă de aproape șapte decenii de când s-a găsit la chioșcurile de ziare, care a început în 1953 cu un număr de debut cu Marilyn Monroe.
Compania s-a extins dincolo de afacerile sale media pentru a se remodela ca brand de stil de viață și urmărește extinderea către conceptul de bunăstare sexuală („sexual wellness”).