Microsoft investighează o problemă de rețea care a afectat mai multe servicii ale companiei, printre care Teams, Outlook și Xbox Live. Mii de utilizatori din toată lumea au raportat că nu pot folosi platformele sau că ele funcționează necorespunzător. Printre celelalte servicii afectate s-au numărat Microsoft Exchange Online, SharePoint Online și OneDrive for Business.

În România, problemele au început să fie raportate după ora 9. Cei mai mulți dintre utilizatori au anunțat că nu se pot conecta la servere, apoi că nu se pot autentifica în aplicații sau că, în Microsoft Teams, calitatea audio este slabă.

Chiar dacă Microsoft nu a dezvăluit numărul exact de utilizatori afectați, datele de pe site-ul Downdetector, care urmărește astfel de întreruperi, au arătat că peste 3.900 de persoane au fost afectate în India, dar sute de raportări au venit și din Australia, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie și alte state din Europa. Microsoft a declarat într-un tweet: “Am identificat o potențială problemă de rețea și încercăm să determinăm următorii pași care trebuie făcuți pentru a o remedia”.