Stellantis, un producător de automobile format dintr-o mega-fuziune între Fiat Chrysler Automobiles și PSA, firma franceză care produce Peugeot și Citroën, a dezvăluit astăzi rezultatele primului trimestru. În ciuda unei scăderi de 11% a producției planificate cauzată de lipsa globală de semiconductori, a anunțat o creștere de 14% a veniturilor nete pe o bază pro-formă comparativ cu primul trimestru al anului 2020.

Investitorii asteapta acum luna iulie, când Carlos Tavares, șeful Stellantis, va dezvălui mai multe despre strategia sa de electrificare, dincolo de recentele anunțuri despre patru noi „platforme” (bazele unui vehicul) pe care să consolideze vehiculele și planurile electrificate ale grupului, si planurile pentru două fabrici de baterii din Europa.

Aceste detalii vor coincide cu următorul set de rezultate, care ar trebui să ofere informații mai concrete despre economiile de cost din fuziune. La sfârșitul acestui an sau la începutul anului viitor, compania își va prezenta și strategia și obiectivele pe termen lung care, având în vedere trecutul dlui Tavares, vor fi probabil ambițioase.