Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a licențiat la 28 septembrie o televiziune cu format muzical denumită Atomic, la solicitarea Atomic Media Advertising SRL din București, care va continua practic televiziunea cu același nume închisă în anul 2007, informează Media Expres.

Licenței audiovizuală a fost aprobată de CNA în unanimitate, pentru difuzarea prin rețele de comunicații electronice a serviciului de programe ATOMIC, notează Media Expres.

Acţionariatul companiei este format din asociatul unic Șerbu Nicolae, care a fost prezent prin intermediul aplicației Zoom la ședința CNA de marți, 28 septembrie.

Formatul televiziunii este „tematic – muzică, tineret, educație”, potrivit notei de prezentare citiă în ședința publică, unde se mai menționează faptul că în România au mai fost licențiate 17 televiziuni cu un format asemănător.

Televiziunea are un acord de principiu de retransmisie eliberat de INES GROUP SRL După lansare și celelalte companii de cablu și satelit au promis că vor distribui Atomic, care are în vedere ca modalități de recepție inclusiv rețele de tip IPTV, distribuitorii OTT, online, prin web tv, aplicații mobile și smart tv, a declarat acționarul în fața membrilor CNA.

Televiziunea are un program cu 40% producție proprie și 60% alți producători, cu un procent rezervat operelor audiovizuale românești de 80% și un procent rezervat operelor audiovizuale europene create de producători independenți de 35%.

Investiția proprie pentru 2021-2022 este de 250.000 de euro din care echipamente – 70.000 de euro și producția de programe 200.000 de euro. Media costurilor operaționale, începând cu 2022, a fost estimată de către solicitant la 100.000 de euro pe an, sursa de finanțare fiind reprezentată de vânzare de publicitate și realizarea de videoclipuri.

O televiziune Atomic a funcționat în perioada 2003-2007 și actualul deținător al licenței a explicat Consiliului că la desființarea acesteia din cauze financiare a cumpărat marca, prezentând ca dovadă un Certificat de înregistrare a mării ATOMIC.